Конспект уроку для учнів 11 класу на період 30.03-03.04


Конспект на тему: «Інфраструктурний каркас глобальної економіки»
Сучасна транспортно-логістична система глобальної економіки базується на:
1)    Перевезення товарів міжнародної торгівлі морським транспортом (80%)
2)    Переміщення фінансових коштів і платежів по оптико-волоконним лініям комунікаційних соціалізованих мереж («СВІФТ»).
Типи глобальної транспортно-логістичної мережі:
1)    Перевезення масових насипних вантажів.
Наприклад:  з Австралії залізна руда и кам’яне вугілля  до Китаю. З Катара  скраплений газ до США.
2)    Контейнерні перевезення готових виробів і напівфабрикатів. 
Наприклад: контейнеровоз «OOCL» (Сянган) – 21 тис. контейнерів – 200 тис. тон.
Хінтерланд – стабільна зона поставок товарів з порту на суходіл.
Глобальний ринок інвестицій і фінансових потоків контролюють і регулюють провідні банки та світові фондові біржі.
Єдині регіональні економічні простори інвестування, створюють умови вільного руху коштів та цінних паперів.
Особливе місце на світовому ринку фінансів належить офшорам.
Кошти у межах глобальної економіки переміщуються у безготівковому вигляді, застосовуючи сучасні ІТ-технології.
Туризм – один із сегментів світової економіки, що постійно збільшується.
Форми туризму:
v Бізнес-туризм
v Елітний туризм
Світовий лідер за кількістю іноземних туристів – Франція 87 млн. осіб.
Інформаційне суспільство:
§  3,17 млрд. осіб у всьому світі використовують мережу Інтернет;
§  Спілкування за допомогою соціальних мереж;
§  Переказ коштів через спеціалізовані банківські інтернет-мережі;
§  Потік інформації;
§  Обмін та потік вантажів та пасажирів, та інше.
 Завдання для 11 класу

1.    Параграф 25
2.    Конспект в записати в зошит
3.    Дати відповідь на запитання:
1)    Назвіть провідні морські торгівельні порти світу.
2)    Назвіть основні райони туризму.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Завдання за період 18.05-22.05

6-Б Урок за 19.05 6-В Урок за 20.05 «Кількість і розміщення населення Землі» та «Країни світу» Завдання для виконання:...